کتاب بمب املاک نویسنده علی اهوازی

جهت خرید با شماره 09122267350 تماس بگیرید

240,000 تومان

کتاب بمب املاک
اثر علی اهوازی

تا کنون کتابهای متعدد و متنوعه ای در زمینه های مختلف موفقیت، کسب و کار و رهبری شغلی به رشته تحریر در آمد است اما در زمینه املاک کتابهای کمی وجود دارد که حق مطلب را ادا کرده باشد، کتاب پیش رو یکی از معدود اثاری است، که شکل کامل، جامع و تخصصی در زمینه املاک و مشاوره و رهبری آن نگاشته شده است.
استاد علی اهوازی نویسنده، پژوهشگر و مدرس حوزه موفقیت که تا کنون در زمینه های موفقیت و رهبری سمینارهای متعددی برگزار نموده است در کتاب پیش رو مطالب بسیار مهم و کاربردی را هم برای رهبران و مشاورین املاک و هم برای علاقه مندان و مبتدیان با زبانی ساده وقابل فهم به رشته تحریر در آورده است.
بخشی از مقدمه نویسنده: ( کتاب بمب املاک برای مشاورین املاک در هر سطح از آماتور، مبتدی و حرفه ای و علاقه مندان به این حوضه میباشد. این کتاب که در دست شماست میتواند راهی آسان و سریع برای موفقیت در زندگی و کسب و کارتان باشد. خواندن این کتاب باورهای محدود کننده شما را تغییر میدهد و به واسطه تغییر این باورها، ایمان و اعتقادتان به خود و خدایتان زیاد میشود. و همین کافی است، تا در آمدتان افرایش یابد، بنده به واسطه درک و اجرای این مطالب، زندگی خود و هزاران نفر را چندین مرحله از هر ابعادی تغییر دادم و مطمئنا شما هم میتوانید. این کتاب عزت نفس و اعتماد به نفس شما را بالا برده و ایده ها و نکات عالی را به ذهن شما وارد میکند که با اجرای آنها در آمد شما را بالا برده و ایده ها و نکات عالی را به ذهن شما وارد میکند که با اجرای انها در آمد شما از شغل املاک چندین برابر افزایش پیدا خواهد کرد.)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب بمب املاک نویسنده علی اهوازی”

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب بمب املاک نویسنده علی اهوازی”

محصولات پیشنهادی